پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182151
صنايع توليد و بسته بندي آب معدني بعنوان واسطه اقتصادي جايگاه مهمي در افزايش توليد آب معدني دارد
تاریخ انتشار : 1394/04/21 12:23:39
نمایش : 1467
فرماندار شهرستان کوهرنگ در بازديد از شهرک تخصصي آبمعدني کوهرنگ گفت: صنايع توليد و بسته بندي آب معدني بعنوان واسطه اقتصادي جايگاه مهمي در افزايش توليد آبمعدني دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از کوهرنگ خبر، فرماندارمحترم شهرستان کوهرنگ در بازديد از شهرک تخصصي آبمعدني کوهرنگ با تاکيد بر حمايت جدي دستگاههاي ذيربط از واحدهاي صنعتي آبمعدني در شهرستان کوهرنگ  افزود: صنايع توليد و بسته بندي آب معدني به عنوان حلقه واسطه اقتصادي صنعتي داراي نقش و جايگاه مهمي در افزايش توليد آبمعدني و ميزان ارز آوري از طريق صادرات و بهبود شرايط درآمدي توليدکنندگان، افزايش اشتغال پايدار، حذف واسطه‌ ها دارد و موجب رونق صادرات غيرنفتي استان وحتي  کشور خواهد شد.

مرتضي زمانپور با اشاره به اينکه شهرک آبمعدني کوهرنگ اولين شهرک تخصصي آبمعدني کشور ميباشد ضمن تقدير و تشکر از همه مسئولين ونهادهاي مرتبط خواست تا با جديت تمام نسبت به رفع مشکلات اين شهرک اقدام نمايند .

در ادامه رئيس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان ضمن اشاره به تلاش هرچه بيشتر اين اداره و مجموعه صنعت،معدن و تجارت دراستان در جهت رفع مشکلات اولين شهرک تخصصي آبمعدني کشور و راه اندازي آن در حاشيه بازديد از يکي از شرکتهاي مذکور اظهار نمود: هم اکنون شهرک تخصصي آبمعدني شهرستان با پيشرفت چشمگيري در حال راه اندازي و بهره برداري مي باشد که از جمله اين شرکت ها شرکت آبمعدني نگين زردکوه کوهرنگ با پيشرفت 90 درصدي هم اکنون اقدام به نصب دستگاههاي خود با همکاري مهندسين داخلي و خارجي نموده است.

مهراب جمالپور بيان داشت: اين شرکت ظرفيت توليد 25000  بطر 1.5 ليتري و 36000 بطر  نيم ليتري درساعت  را در زمان بهره برداري در پي خواهد داشت.

وي ضمن اشاره به تخصيص 9/7 ميليون يورو از طريق بانک صنعت ومعدن استان به اين شرکت اظهار اميدواري نمود زمينه جهت  اشتغال تعداد 50 نفر از نيروهاي متخصص بومي ومحلي فراهم شده است 
 
شهرک آبمعدني ديمه در شهرستان کوهرنگ يکي از تخصصي ترين شهرک هاي آبمعدني در کشور است که در 10 کيلومتري مرکز شهرستان کوهرنگ قرار دارد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html